مجوز اجرای موسیقی در تالار
نوشته شده توسط : امین

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گفت: موسیقی های غیر هنری شامل مراسم عروسی و جشن ها در تالار هیچ گونه ارتباطی به ارشاد ندارد و جهت اجرا باید از اداره اماکن نیروی انتظامی یا صنوف مرتبط مجوز لازم دریافت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «دیارباران»، سید وحید فخرموسوی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه موسیقی موظف به اجرای قوانین و آیین نامه های ابلاغی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: افزود: طبق این آیین نامه ها، موسیقی های غیر هنری شامل مراسم تالار عروسی، جشن ها و... هیچ گونه ارتباطی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد و جهت اجرا باید از اداره اماکن نیروی انتظامی یا صنوف مرتبط مجوز لازم دریافت شود.

فخرموسوی خاطرنشان کرد: کنسرت های صحنه ای شامل اجرای موسیقی سنتی، نواحی، کلاسیک، پاپ و موسیقی در جنگ های شادی با نظارت و مجوز این اداره کل در استان اجرا می شود.

وی یادآور شد: کنسرت های موسیقی پاپ با هماهنگی و مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هماهنگی با مراجع ذی صلاح هر شهرستان و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آموزش موسیقی و اهمیت آن خاطرنشان کرد: صدور مجوز آموزشگاه های موسیقی تالار نیز از وظایف این اداره کل است و در حال حاضر 34 آموزشگاه موسیقی در استان به فعالیت می پردازند.

فخرموسوی در خصوص اجرای موسیقی زنده در سفره خانه ها گفت: سفره خانه های سنتی دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان می توانند با معرفی گروه های موسیقی ثبت شده و دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اجرای موسیقی برای مهمانان خود بپردازند. تالار





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: